agapas gia na zis se agapane gia na ponas

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

mia pligomeni kardia

i xiroteri arwsteia pou mporei na sas tixei pote einai na pligothite .... pistepste me dn iparxei tpt xeirotero
apo mia ragismeni kardia ....... To poio simantiko pragma ston kosmo einai i agapi to poio euxaristo sinesthima pou mporei na nioseis einai i agapi lipon dn einai krima afto to sinaisthima na kataligei sse kati to odiniro ..... em lipon afto epatha kai egw agapisa me oli mou tin dinami edwsa oli mou tin psixi gia kati pou tlk dn ipirxe mia agapi dixos avrio mia agapi dixos xthes mia anousia agapi me skopo na me pligosei toso oso dn me exei pligosei tpt stin zoi mou niotho pragmatika ntropi gia kapoia atoma pou pezoune me tis kardies ton allon les kai einai ena paixnidi lipon oxi re file i kardia einai kati to simantiko dn mporeis na pezeis mazi tis giati na me thimitheis apo ola mporeis na tin glitoseis re file omos ama i kardia sou ragisi pragmatika gia kati teliose giati xaneis to pexnidi xaneis tin empistosini sou kai arxizis na vlepeis ton kosmo me allo mati to kako ksexnas ti simainei na agapas ksexnas ti simainei na se agapane ksexnas ta pantas ksexnas pos einai na zeis ginese ena tpt ena atomo xoris aksia stin zoi tou kai pistepse me dn iparxei tpt xeirotero apo afto ......
olo afto eeinai ena mikro digma apo oti mporeis na patheis ama ragizeis tin kardia kapoiou allou kai na ksereis ama ragizeis esei tha stin ragisoune kai esena kai tha nioseis pos ine na sou dialioune tin kardia gia to tpt .....Auti pou pezoune me tis kardies mas distixos aftes tis meres afksanontai pantou se olo ton kosmo poli anthropi me ragismenes kardies exoune dwsei telos stin zoi tous eksetias afto ton gelion pou nomizoune pos to pexnidi tis kardias einai kati kathimerino dn kseroune ti simainei se agapo dn kserei ti simainei pligonomai oute ti simainei pragmatika i frasi ragisma kardias ema kai nomizo pos elaxisti stis meres mas kseroune pragmatika ti simainei afto afti kseroune mono ti  simainei i leksi xavales kai dn tous niazei pragmatika tpt allo stin zoi tous alla ti na kanoume etsi einai afta emeis prepei na kitaksoume mprosta na mathoume na agapame aftous pou pragmatika aksizoune ........... kai pou ksereis kapoia mera isos agapitheis pragmatika kai agapiseis sosta <3http://www.youtube.com/watch? v=lkYeVMfgRd0 kardia mou kane ipomoni kai min xaliese mia mera tha vreis ti pragmatika aksizeis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου